Svenska flaggans dag

Vad har ni för er idag? firar ni något eller njuter bara av ledighet?
Har varit ledig idag så varit skönt, kört ett crossfit pass med sambon min i morse sen har
vi inte gjort så mycket.
Men nu är det snart dax för mat och det blir grillat vare sig det är soligt heller inte:)
Blir detta som ni ser under tillsammans med protein bea (lite nyttigare bea gjort på kesella)
återstår att se om den blir god. Bara 3 veckor kvar till semester så håller igen alkoholflödet och sötsuget
tills dess och tränar. Fått mycket kommentarer på sista tiden av människor jag inte träffar så ofta att jag verkligen har gått ner i vikt, dom blir nästan chockade vilket är kul att höra då man själv inte ser det.
Ska försöka skrapa fram en bild från när jag va som störst tills nu, men kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0