årsdagarna blir allt fler <3

Ja idag har Tim och jag årsdag nummer 4 och vårt andra år som förlovade.
Tiden går så jäkla fort så man hinner fan inte med, vad har vi hunnit med på dessa 4 åren?
I resväg 1 utomlandsresa men ska bli fler bestämmer jag! Jäkla pengar som bara försvinner så det blir ingen prioritet på reskontot:( Tråkigt för man behöver ju fräscha till vardagen lite så allt inte bara går i rutin också för man ska ju gifta sig och senare skaffa barn ihop då allt blir mer rutinmässigt så jag vill leva nu medan det är bara vi två att tänka på. Men vi har gjort mycket annat roligt under dessa 4 åren och mycket mer ska det bli:)

Jag är väldigt sugen på att dra på en weekend under min födelsedag bara för att jag inte vill veta att jag fyller;) (åldersnojja) hehe så får se om det blir något annars festar man som fasen på lördagen då Mustach ska till Kalmar men får se, helst iväg:)

Älskar dig Tim så kom hem sen så firar vi med god mat och mys:)



Första året ihop tror jag på springbreak

Herregud vad man såg ut för 2 år sedan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0