Härlig helg

Då va det äntligen helg igen och är helledig:) jätteskönt med detta vädret:)
Är också helt ensam hela helgen då Tim är iväg på cup i Linköping med sitt hockeylag så jag funderar man man hittar på i helgen, finns ju lite alternativ:) • utgång • middag med vän/vänner eller bara ha en helnyttig helg för mig själv då det blev väldigt mycket onyttigt förra helgen. Så bara äta gott men nyttigt, ut och springa och bara njuta av solen och av lediga tiden, bara göra det jag känner för:) blir nog sistnämnda för en gångs skull men min söta Cattis kommer en sväng i morgon ska bli kul för va ett tag sen:)

Blev lite shopping efter jobbet, inget av det jag skulle ha men nöjd ändå:)

Så har mina vänner Olle och Frida blivit föräldrar, stort grattis till er:) <3

Ha en härlig helg allihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0