Härlig helg:)

Ja i helgen är man inte hemma mycket. Igår jobbade jag till 14 sen åkte jag in till stan, tänkte jag skulle ha fixat mina naglar men självklart va det fullt ovanligt nog. Så gick inne på baronen istället och shoppade:)
Sen kom Tim darling in så vi gick lite på stan, tråkigt nog stängde allt vid 16 så man hann inte mycket men blev en ring, ett halsband, en snodd och en topp:) Tim köpte en tröja så båda va nöjda:)
Sen satte vi oss på olearys och tog nachostallrik och två glas vin och kollade på hockey.

Sen vid klockan 18 gick vi till Larmgatan 10 och åt, supergott sen efterrätt så vi va så jäkla mätta, va sugna på bio men gick ingen rolig film så åkte hem och kollade andra chansen istället:)

Vi vaknade för nån timme sen fortfarande mätta hehe

Snart blir det att åka till Kalmar igen med mamma, syster och lille Maya och gå på bröllopsmässan som är på arenan:) Tim har hockey så han får stanna hemma men det gråter han nog inte för;)

Vi testade lite nya mysgott i fredags, båda får för mycket godkänt;)

Dricker kaffe och kollar Vasaloppet för att vakna till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0