Påväg hemåt

Sitter just nu på bussen hem, idag är det inte lika skönt ute blåser och molnigt:( Man fick fan skrapa rutorna på bilen på morgonen det tycker jag inte om:(

Börjat använda bluetooth hörlurarna jag fick av Tim och är väldigt smidigt man slipper sladd och dra upp mobilen för att byta låt eller svara i telefon allt går med dessa:) Ville ha såna för att slippa sladd och att snäckorna åker ur när jag springer men dessa sitter på plats:) Men varit för "snål" för att köpa såna då de inte är så billiga men han visste att såna vill jag ha och att jag inte prioriterar såna saker till mig själv.

Vid 17 sen ska vi på husvisning i Nybro stort fint hus får se om det är nått:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0