Stoppa tiden!!

Tiden går så fort man hinner inte med förrän helt plötsligt är man gammal.

Ja detta är lite åldersnojja plus lite depression för man inte vet vad man ska göra i livet.

Ingen bra dag alls förstår ni då.

Jag är 26 om ca en månad och letar fortfarande vad jag verkligen vill göra och så känner man att all ansvar och alla vuxensaker tränger på närmre och närmre, själv vill man bara stanna upp och bara ha kul åka på resor med vänner och sambo medan andra frågar när man ska skaffa barn och annat ansvarsfullt.

Allt detta kom fram då jag med mina kriterier inte ens fick komma på en arbetsintervju, jag säger inte att jag är speciell så men hade högre kriterier än vad de tvunget måste ha men är bra om man har så blev besviken så är lite deppig just nu.

Bättre dag i morgon (hoppas jag)
Inte ens träningen fick som den skulle idag:(

Här är sånt som gått så fort de 2 senaste 2 åren.

Winzent föddes för 2 år sen, jag va riktigt blond för 2 somrar sen, fick cookie (katten) för 2 vintrar sen. Vart försvann den tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0