tvserier..

Ibland får jag sån mani på olika serier så jag fixar hela säsongerna sen kan jag sitta timmar och kolla dom. Min mani nu jag haft denna veckan som jag precis sett sista avsnittet på är Kim and Kourtney take New York hehe jag vet inte men har nått för realityserier, man vet aldrig vad som händer och inget förutsägbart som vissa påhittade serier kan vara. På amerikanska kanalen E! så är det ju bara såna serier och vi har den kanalen så därför fastnade jag för familjen Kardashian då hela familjen typ har en egen serie hehe.

Min "förälskelse" är ändå Grey's Anatomy som jag aldrig tröttnar på för det är aldrig samma sak så varje onsdag sitter man nu klistrad och har gjort sen det började:)

Hade en mani på Gossip Girl men sen försvann intresset och så har det hoppat på och av hela tiden men nu börjar suget komma igen att komma ifatt i allt som händer. Nu när jag ändå är färdig med Kim och Kourtney;)

Hehe man måste ju fördriva tiden när Tim är på sin egen träning eller på hockey på kvällarna, har ingen lust att städa hela tiden hehe.

Men inget går upp mot gamla avsnitt med "The 4 girls in the city, in Sex and the city";)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0