Fullt upp

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev men man har haft mycket annat nu så man har inte tagit sig tid.

Har varit i Karlskrona på ombyggnadsprojekt i lindexbutiken inne i stan då dom skulle få det nya inredningen.
Så förra veckan va man där mån-tors och hjälpte till att bygga upp barnavdelningen. Vi va ett riktigt skönt häng dekoratörer som hjälpte till så va riktigt kul:)
Jag och Linnea från Kalmarbutiken sen resten från Blekinge och Skåne. Jag och Linnea bodde på hotell så man hade det bra:)
Man saknar frukosten där men eftersom jag inte är en morgonmänniska blir det inte att jag går upp tidigare för att göra t ex äggröra så va gott att äta där:)

Sen va jag ledig fre-söndag vilket behövdes då man va helt slut och va extremt fint väder så fredagen gjorde jag för en gångs skull inget speciellt mer än att njuta i solen:)
I lördags va vi hemma hos mina föräldrar, målade uterummet så snart färdigt:) så firade vi morsdag och pappas födelsedag på kvällen och såg Eurovision vilket blev riktig succé:D

Igår va vi hemma hos tims föräldrar för att fira morsdag där så blivit mycket mat och sött så nu är det strikt diet som gäller sista 4 veckorna till semestern inte fuska mitt i veckan!!

På onsdag är det Margarethaloppet som gäller, det är på 5 km så ska nog gå bra:)

Har förberett min frukost nu för denna veckan:) vattenmelon med keso och en proteinshake till frukost ska bli gott:)


Och lilla Maya va så söt i helgen med Lindex tunika från sommarkollektionen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0