Härligt väder

Har det varit denna veckan än så länge så man har redan fått färg på kroppen:) Valborg va en lugn dag, jobbade sen va det direkt hem och byta om sen på middag och sen gick vi alla och kollade på brasan sen efterrätt sen cyklade Tim och jag hem och kollade på fotboll:)

Tim va i Tyskland en snabbis i fredags för att fylla upp förrådet till sommaren och då köpte han en parfym till mig som jag velat ha länge:)

Igår var jag ledig och fint väder så man satt mest i solen och njöt och idag direkt när jag kom hem så satte jag mig i solen:) va bara tvungen att köpa en ny dammsugare först och det är nog ända gången Tim självmant började dammsuga;) hehe allt är kul när det är nytt;)

Tim och jag va ute och sprang förrut och sprang 4 km på 24 min körde slut mig sista men hade jag hållt samma hastighet och sprungit 5 km hade jag klarat det under 31 min vilket får bli nästa gång för i dag orkade jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0