Kalla kårar

Sitter just nu på bussen till Kalmar och fick såna obehagliga rysningar i kroppen av en man/kille som stod och väntade på bussen när jag kom.

Han stod vid lyktstolpen bredvid busskuren typ 3 meter ifrån, ser ju honom rätt långt innan när jag kommer gående och att det sitter en tjej i busskuren och en tant bredvid.
När jag kommer där gående så ser han mig rätt snabbt och släpper inte mig med blicken och när jag går förbi så följer han mig med hela kroppen. Känner det så sätter mig i busskuren och tog kanske 5 sek så gick han in i busskuren och skulle kolla busstabellen som va bredvid mig och efter ett litet tag så sätter han sig bredvid mig och kollar på vad jag gör hela tiden.

Så hoppade på bussen först och han står och kollar på mig medan han står i kön och jag sitter ner.

Brukar inte få såna obehagliga rysningar men kändes verkligen obehagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0