Nya Plagg

Ja de senaste dagarna har jag faktiskt shoppat lite kläder till mig själv (snål mot mig själv) hehe i lördags medan Tim tränade åkte jag ju till hansa för att titta lite men mest för att träffa Sofie och Eva:) blev en topp för 99:- från Ginatricot och en blus på rea från vila:) va nöjd men inte Tim som inte tyckte det va shopping;)
Sen åkte vi till giraffen och kollade på intersport, jag har länge velat ha trackbyxor (eller vad det heter) som fotbollsspelarnas uppvärmningsbyxor som är pösigare upptill med avsmalnad nertill. Så hittade ett par på teamsportia som Tim tyckte vi skulle köpa men jag hade inte råd för dom kostar 449:- men då tog Tim dom och köpte åt mig:)

Och sen igår när jag mötte upp med Sofie på stan för en snackis så gick vi in på Ginatricot där jag köpte en långärmad topp för 149:- med döskalle och ett baslinne.
Sen gick vi upp till bikbok som hade 50% i hela butiken så köpte en stickad tröja med läderärm, ett halsband och en ring:) allt har jag på mig på en av bilderna:)
Nu får det va nog shoppat för äntligen är det inte så långt kvart till vi ska till Sthlm till min Anna och sen se swedish house maffia:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0