Helgens sysselsättning

Den här helgen har varit rätt lugnt för första gången på ett tag. Jobbade i igår till 14 sen shoppade jag lite snabbt i Kalmar, mycket folk på hansa även att det va Ölands skördefest:)
På kvällen va jag själv då Tim va hos en kompis så då kollade jag på film, käkade en Rhodos (ni från Nybro förstår det) sen äntligen kunde jag köpa hem cheesesticks hot då Tim hatar ostbågar men ville testa dessa:)

Idag har man promenerat då vädret tillåtit med sol:)
Sen har jag pluggat lite sen bara myst i soffan och lite massage för fan vad stel jag är i nacke och axlar så mådde illa av värken när jag stod och gjorde mat:( något bättre nu efter massage.
Snart film, Night and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz:) vi har lyckats missa att se denna film så får se hur den är.

I morgon måndag min alla bästa dag i veckan *ironi*

Njut av söndagskvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0