Tandläkaren

Igår va jag hos tandläkaren vilket jag verkligen inte tycker om så satt hemma innan och blev mer och mer nervös.
Fick en ny som va tandhygienist som va bra, skämtade hela tiden.
Men har mycket tandsten som gått ner under tandköttet så hon skulle ta bort allt så hon fick lägga på lite bedövningssalva runt tandköttet men gjorde ont ändå, man bara såg hennes handskar bli mer och mer röd och grävde och höll på.
Så när jag va färdig igår så fick jag inte ära varmt på flera timmar så ingen middag för mig. Och när bedövning började släppa fick jag ont i huvudet och i käkarna så mådde inte bra.
Ligger fortfarande i sängen och har fortfarande huvudvärk:(
Svullnaden på tandköttet går ner om några dagar.

Tur att jag bytte arbetspass idag så börjar inte förrän 14 så hoppas värken försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0