3 dagar kvar!

Tills vi åker till Turkiet:)
Börjar dra ihop sig nu och ångersten börjar krypa på mig då jag har en del kvar att jobba på då den jävla träningsmotivationen inte kom i tid utan nu när jag har en cykel. Självklart igår så fick jag en låsning i ryggen så hade svårt att röra mig så träning och cykling va uteslutet.
Får försöka få in det ikväll när vi kommer hem från Öland och boxen.
Jag är som sagt långt ifrån nöjd med min kropp då det satt sig i mitten vid höft, rumpa och lår så i bikini ligger jag helst still. Men ska försöka förtränga mina tankar för att inte känna mig hämmad under hela resan för orkar inte med en sån resa till:(

Nu ska vi i alla fall till Öland och hälsa på Jonte en stund sen får vi se vad vi hittar på.


Kommentarer
Postat av: ANNA

LÄGG AV, du är skitsnygg!!

2013-08-06 @ 16:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0