Hemma igen.

Ja nu har man legat hemma och sovit, man är fan inte pigg i kropp och knopp idag då man inte sov nått på flyget och väldigt lite i bilen.
Kom hem till Nybro vid 7 och då va frukosten framdukad hos tims mormor och morfar för att alla skulle fira Susse lite extra:)

Sen vid 8 åkte vi hem till en katt som dissade oss direkt, bara sprang ut utan att stanna till. Men sen fattade hon att det va jag och jäklar vad mysig hon blev:)

Nu har jag dränkt mitt hår i min Goa hårolja då håret är så torkt och skriker efter fukt efter allt saltvatten från havet. Hade med mig min lilla flaska hårolja men den gick åt efter 2 dagar pga saltet:(
Och så har jag min härliga body butter med mango som är fet så nu är man mjuk och luktar gott:)
Soleksemet börjar lägga sig men är mycket kvar på överarmarna.

Det bästa jag unnade mig själv där nere var på taxfreen i Victoria Secret butiken, 2 body mist och en kropplotion:)

Hade fått hem mitt paket med massa små godsaker i som jag direkt va tvungen att kolla igenom:)

Idag blir det inte mycket rörelse men får åka och handla lite sen för ikväll ska vi ha tacos;) nu snart börjar Liverpool spela:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0