Massa kräftor..

Ja man är bokad på mycket helt plötsligt efter att vi kom hem.
På lördag är det kräftskiva hos Tims föräldrar sen helgen efter blir det kräftfiske hos mina föräldrar:) Det riktiga kräftfisket va ju självklart när vi va i Turkiet men de fixade så man fick fiska en gång till:)
Sen den 7:e är det kräftskiva hos Lasse, vi missade förra året så ska bli riktigt kul. Och så självklart kräftskiva hos mina föräldrar, eftersom det är så bokat i september för alla så blev det inte förrän den 28:e men va fan då får man smak av sommaren lite längre:)

Fick hem tullavgiften som blev från mina smycken igår, bläää äh va 250 spänn men ändå tycker inte om tullskit.

Funderar på att börja laga mat då jag inte lyckas dra mig ut på en cykeltur (helvetes lat) och varför köpte man godis i taxfreen? Nu går man och äter hela tiden, sötsuget kom tillbaka efter Turkiet då man drack alkohol varje dag men åt från efterrättsbuffen bara 3 gånger. Men mycket socker i drinkar också. Vill bara käka upp allt godis på en gång så det försvinner men då mår man bara illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0