"Meditationshelg"

Det kan man kalla denna härliga helg som nu snart har tagit slut!
Igår började vi i crossfitboxen vid klockan 9 så Tim fick leka av sig lite;) hehe!
Medan jag åkte till maxi och handlade mat och dricka tills senare då vi skulle till stranden:)
Det blev kalmarsundparken som de gjort i ordning med brygga, riktigt gutt va det och så fick vi lunchbesök av Emma & Ken som tog paus i flytt.
Bestämde oss att vi måste bara hoppa i plurret, så jag, Tim och Ken bystade upp oss och gick ner till bryggan men det va INTE varmt precis men skönt när man kom upp igen i den varma solen:)

Sen drog Tim och jag vidare och köpte cykelbyxor, fan vad äckligt det känns! Typ blöja men mycket skönare att cykla med:)

Sen åkte vi hem för att packa ryggsäckarna för en cykeltur hem till mina föräldrar då vi åkte till sjön och badade. Sen skulle de lägga i ett fisknät samtidigt:) Maya gick i vattnet och plaskade:)

Sen på kvällen blev det grill och vin i uthuset och sen sova över.
Idag har vi på förmiddagen varit vid sjön och fiskat och hämtat upp nätet, så avkopplande att ro ut i det fina vädret och fiska lite:) sen har vi bara legat ute i gräset och njutit medan Maya busat.

Men nu är vi hemma igen och känner mig väldigt utvilad efter denna helgen ute på landet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0