Rutiner

Nu har man jobbat 2 dagar och allt är som vanligt igen.
Som alltid när man börjar jobba efter sen semester så är det höst för en eftersom man har höst i butiken nu med fokus på jeans och tröjor.
Bara för det så klär jag på mig jeans igen och topp istället för shorts och linne, fast jag nu om något kan gå med shorts och linne med den solbrännan jag har för en gångs skull;)

Började jobba vid klockan 7 idag för vi skulle ha möte och lite jeansprovning pga jeanskampanj som börjar imon och vill ju veta hur alla modeller sitter.
Det som gjorde min dag var att jag kunde ha storlek 28 i alla jag testade (ligger alltid mellan 29-30 tumstorlek) så det gjorde min dag:)

Nu kommer Tim snart hem så vi kan äta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0