Brödbak

Nu har jag under förmiddagen bakat ett paleo formfranska. Det håller på att svalna just nu så får smaka det ikväll när jag kommer hem från jobbet då jag måste köpa laktosfritt smör först.

Sitter och dricker te och tar det lugnt nu innan jag ska jobba, skulle varit ledig men siwan är sjuk denna veckan så hoppar in så jag får tillbaka lite timmar efter att jag va sjuk:)

När som helst kan min nära vän Anja få barn så man är spänd på när det kommer hända:)
Fått in så mycket söta babykläder så vill ju snart veta vad det blir för nått:)

I söndags var Tim och jag hemma hos mina föräldrar då jag behövde meka med bilen. Så busade man såklart med Maya:) hon blev jätteledsen när jag skulle gå utanför dörren då hon va väldigt klängig och blev glad igen när jag kom in igen:) gullunge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0