Dag 28: 2 dagar kvar

Då är det inte alls långt kvar:)

Sitter vid bordet och äter frukost, hade ingen bananpannkaka så fick bli 2 kokta ägg med en avokado och lite hallon. Får hoppas jag klarar mig något på det i alla fall.
Känner som en zombie då ni som inte vet så bor vi i radhus (bostadsrätt) och vår granne (vi bor ytterst) är inte här så ofta men när han är här med sina 2 söner så hör man.
Gick och la mig igår vid 22 då börja dom dunka musik och för ett sånt liv killarna så man tror dom ska komma genom väggen. Vi har nämligen sovrummet intill troligtvis killarnas rum.
Så jag låg där och kunde inte sova basen på musiken bara dånade. Sen vid 23 började det lugna ner sig så somnade väl runt 12 kan jag tro.
Sen vaknar jag i morse något innan 7 då Tim gått upp av att han sätter på en video på mobilen i köket och det är så högt så det låter som han ligger bredvid. Så låg där och kunde inte somna om. Sen typ 20 min innan jag skulle gå upp då stänger Tim dörren till sovrummet för att han ska stänga på tvn som knappt lät nånting. Bättre sent än aldrig.
Så supertrött, men jobbar bara 9.30-14 men ska träna sen:(

Visning på ett hus i Smedby idag men vi har tappat suget lite efter att vi fick helt fel bankman sist som vi inte fick självförtroende för och jättesnorkig. Det roliga är att han gav oss sämre lånelöfte än vad vi hade innan även att vår ekonomi ser mycket bättre ut. Så blir annan bank sen!!
Även att man gillade detta huset så är det lite för högt så får se:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0