Dag 30: Slutspurten!!

Ja idag är sista dagen på utmaningen så ikväll ska vi kolla resultatet:) helst innan vi ätit då jag alltid blir så mätt och blir som en boll;) men förväntar mig inga speciella resultat, jag är jag bara jag gått ner något kilo och någon centimeter runt midjan och att man ser nån skillnad på korten.
Som sajt denna resa är bara en kickstart det är nu min egna riktiga utmaning börjar.

Bestämde mig för att åka till Ikea efter jobbet idag, så va exalterad hela dan på jobbet:) bara gå och strosa på Ikea utan en massa folk. Lugnt och skönt och verkligen gå igenom varje avdelning för att se om det är nått man behöver. Det blev lite småsaker. Såg en bra lösning för garderob så blir till att mäta och kolla upp våra så deras lösningar går till våra garderober:) jag älskar när det händer något nytt i hemmet, jag får ny energi:)
Nu sitter jag och planerar veckans matsedel, ska ju sakta ta in lite mejeriprodukter och sånt så gäller att dela upp det annars blir väl min mage galen:(

Tim har redan skrivit i sin almanacka att i morgon klockan 1 ska han äta sin efterlängtade semla hehe han köper säkert 2;)
Jag själv känner inte för att unna mig något speciellt pga att det är första dagen efter utan jag vet att helgen kommer bli mycket sånt ändå då mina underbara vänner Rickard och Tati kommer på besök till oss andra 6 i gänget:D ska bli så kul! Så veckan blir det träning:)
Men nu vila fötterna innan jag sätter igång med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0