Magsjuk

Ja man ligger här hemma sen igår då man vaknade vid 4 på morgonen av att jag hade jätteont i magen och sen va det kört. Idag spyr jag inte men har så jäkla ont i magen, får i mig lite soppa men magen är helt galen så man mår illa så mat är inte nått man är sugen på:( blir att vara hemma i morgon med så jag får igång magen igen och få i mig mat.
Min mamma och syster svängde förbi i förmiddags med flera olika saker som varma koppen, två olika soppor och paj sen olika dricka och en krya på dig blomma från Maya min systerdotter:) så det piggade upp för ensamt är det här hemma då Tim också håller avståndet:( min katt vill i alla fall vara nära mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0