Dag 16: jobb

Sitter här på min lunchrast på jobbet och tittar på när snön faller från taken (dom skottar på taken). Skulle jobbat till 14.30 men blir heldag då en av goingarna inte mådde bra så tog heldag för nu jäklar ska jag tjäna så mycket pengar jag kan, då alla vet att januari-mars är väldigt dåligt inom handeln så man tar de tider man kan. Jobbar 4 lördagar i rad nu också men är också självvalt:) Tim blir nog glad då han kan samtidigt åka till Kalmar och träna då jag ändå ska in;)

Hoppas energin håller sig över strecket idag så inte de två sista timmarna blir jättesega.

Sån jäkla träningsvärk i armarna! Mest i vänster längst upp på överarmen i armväcket. Så jag som måste sträcka mig för att nå allt blir inte skönt men ser nog roligt ut då man kommer halvvägs med armen sen står man och tänjer sig uppåt;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0