Dag 2

Har nyligen kommit hem från jobbet, har en aning ont i huvudet men tror det mest är min nacke som spökar som vanligt för stramar hela vägen:( men annars mår jag bra ingen dipp än i humör eller nått;)
Vi gjorde ju en köttgryta igår och den blev supergod!!
För er som vill testa receptet så kommer det om någon minut:)
Eftersom det är några timmar kvar till middag så tog jag mig ett ägg och kaffe när jag kom hem så jag klarar mig lite längre:)

Huvudsaken till att jag nu 100% går in för det här nu är pga att när vi vägde in oss igår (vägde, mätte och tog före kort) så såg jag att jag låtit mig själv komma över en viktgräns jag hade sagt till mig själv innan att aldrig korsa igen men hade gjort det. Jag bröt ihop, besviken på mig själv att jag lät mig själv inte bry mig om vad jag åt.

That's it, no more!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0