Dag 23: en vecka kvar

Ja nu är det exakt en vecka kvar på denna utmaningen:) igår kväll hade jag en seg kväll då jag tänkte på massa gott och kände hur låååång denna vecka kommer blir men får bita ihop och bara köra:) ska träna efter jobbet idag, kanske va rastlös igår så kan va bra att träna idag:)
Kalaset va lyckat då syster och dom hade gjort grekisk pyttipanna. Man bara lägger hackade grönsaker av olika slag, potatis och tunna bita kött, som i detta fallet kyckling i sen in i ugnen till köttet är klart. Vi fick ju plocka bort potatisen och fetaosten men va gott:) sen fick vi fruktsallad medan resten åt bakelser med frukt och grädde ( kommer inte ihåg vad de heter) men jag va nöjd då grädde ändå inte är min grej:)

Nä nu äta upp frukosten sen iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0