Dag 4, träning

Idag är jag ledig så man tvättar och donar. Har precis tränat första gången på jag vet inte hur länge då jag haft förkylning efter förkylning men nu va den så pass bra så passade på idag:) vill ta det lugnt i början så började med en powerwalk på 4 km för att bli varm sen kom jag hem och körde 21,15,9 pass med knäböj med 5 kg extravikt och till det tog jag (vet
inte vad det heter) men situps med sidorotation med 5 kg.
Kände yrsel efter powerwalken men tog några djupa andetag och körde på, så känns bra nu när man är klart:)

Inga andra tecken på "abstinens" för sockeravgiftningen än då det brukar komma runt 4:e dagen men ska inte säga nått då det lika väl kan slå till;)
Nu ska jag njuta av min lediga dag, sen blir det laga middag, har bara tagit fram köttfärs men inte vad jag ska göra än kanske chiligryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0