Dag 7: ledig

Äntligen ledig helg men inte lugn och ro, mysa i soffan med min mysiga filt nej. Vi ska snart in till Kalmar köpa födelsedagpresent till tims kusin som fyller 7 år idag, så blir kalas vid 3. Men först ska Tim träna så då sitter man där och tittar eller tar jag mig en runda på modehuset så länge:)
Kollar på premiären av morgonpasset på tv:) bästa som finns att lyssna på varje morgon:)

Kommer väl få en chock hur mycket snö det är i Kalmar, här är det typ högst en decimeter.

Känner hur tufft det kommer bli angående kosten idag då kalaset börjar 3 mitt emellan lunch och middag så får se hur man gör, får väl ha med mig nötter eller nått så jag inte är döhungrig innan kalaset.

Ha en trevlig lördag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0