Dag 8: husvisning

Idag har vi varit på 2 husvisningar, en i Smedby och en i Lindsdal. Vi är rätt sugna på det i Smedby med en aning högt pris med får se:)
Efter dessa två åkte vi till Rasta för att äta så tog lax och sallad:)
Tim skulle vidare till Uddh från crossfit på fotboll, jag va också bjuden men behövde vara hemma lite också så jag kunde städa ut julen här hemma och vila för energinivån är inte hög denna helgen.
Min katt gillade inte när granen plockades ner och hängde sig i den och kollade på mig:) stackarn som älskade att ligga under granen som en trygg plats men nu är hon tillbaka i mitt knä istället:)

Senare blir det att laga mat, tagit upp skinkstek så får se vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0