Energi

Sitter på en kvarts fika på jobbet, måste få upp energin lite då man börja känna sig rätt så trött i kropp och knopp så får bli sista koppen kaffe för dan och lite rostade nötter:)

Min lunch blev som ett stort test för mig då jag behövde in till kvantum och köpa lite grönsaker. Normalt sätt så när jag har lång lunch går jag in där och handlar och får alltid med mig nått gott som t ex cola zero eller en chokladbit. Nu när jag gick in där så kände jag bara hur suget kommer som en stor våg och kände att jag måste ut härifrån fort annars grabbar jag tag i nått jag inte får. Jag lyckades ta mig ut utan nått dumt köp:) men sista kvarten på fika fick jag göra saker för att sluta tänka på sött och omfokusera (lätt när det alltid står kakor och godis på fikabordet). Men lyckades!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0