Härligt trött

Ja just nu sitter jag och väntar på maten ska bli klar och att Tim kommer hem. Va och tränade efter jobbet idag, skönt trött i kroppen nu. Jag stapplade in i rummet med fria vikter bland alla muskelkillar, kan säga att blickarna från dom va både förvånade och ändå schysst sen va det inte mer med det:) tjejer va inte så rädda de tycker det är grymt med tjejer som vågar ge sig på fria vikter och du blir inte uttittad;)
Fick till och med tips och peppande kommentarer när de tyckte jag hade bra teknik:)

Ska sätta mig ner och göra en veckomatsedel så jag kan storhandla mer smart än att köpa hem för mycket eller för lite så man får småhandla hela tiden vilket slukar pengarna fortare. Så sista veckan nu vill jag inte tänka på vad jag ska göra för mat hela dagarna utan det ska vara färdigt:)
Idag blir det köttfärsås och blomkålsris:) mumssss!!
Hann göra en stor bananpannkaka innan också så frukosten är fixad för veckan:)

Imorgon blir det att börja jobba vid 7 då vi har inventering så får äta lite mer till frukost och ta med mig två kokta ägg då resten har frukostfika med frallor. Sa att jag fixar mitt egna så dom slipper tänka på det:)

Nu är jag hungrig, sen ner i soffan och dricka te och inte mer ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0