Kvällens middag

Blev sallad med gravad lax, avokado och ägg med lite balsamvinäger över:) istället för fredagsvinet blir det Ramlösa äpple bara för att unna sig nått annat än vanligt vatten med citron;)

Tim ska sen in till Kalmar igen för att gå på bio med några Goa grabbar från crossfit Kalmar:)

Riktigt jävligt va det att köra hem från Öland idag, när man kom ner på E22:an kunde ingen köra snabbare än 50 för man såg varken vägkanten eller körfilerna och man slirade runt i över e decimeter snö. Då va jag rädd kan jag säga då vissa tyckte dom kunde köra om i det och fick avbryta för höll hela tiden på att slira över mot bilarna (idioter). Jag är väldigt sällan rädd för väglagen är väldigt lugn men andra människor gör en mörkrädd då de tror de har värsta superbilen med superdäck. Nä då stannar jag hemma för att slippa riskera mitt liv för att någon tycker sig kan köra bättre och fort, 1 sekund räcker och du har tappat kontrollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0