Mina skäl..

Detta inlägget skriver jag bara för att andra ska förstå varför jag gick med i denna utmaning.
Så här sträng mot mig själv under denna månaden gäller bara denna månaden men kommer ändå inte tillåta mig själv att unna mig saker hela tiden för det.
De som verkligen inte förstår och tycker du lever bara en gång så man ska inte tvinga sig till att hålla igen på godsaker.
Då säger jag bara att jag vet att man lever bara en gång, det är därför jag gör det här!
??
Jo jag lever bara en gång och då vill jag någon gång känner mig bekväm i mig själv och känna mig snygg och trygg i alla kläder och under sommaren bikini. Inte vägra åka till stranden pga att jag känner mig för mullig för att vilja vara bland folk. Jag vill också kunna älska min kropp.
Detta är den grej som får mig motiverad att köra igång för jag vet själv att jag kommer inte vara redo för barn förrän jag älskar mig själv det går inte!
Då undrar ni kanske ja men borde du vara tillsammans med någon om du inte älskar dig själv då talesättet är älska dig själv innan du kan älska någon annan.
Ja jag älskar Tim och mycket för att han förstår mig och vet hur dåligt jag mår pga min kropp och är väldigt stöttande, därför kan jag älska honom fullt ut!
Lever man inte livet för att man skippar ett glas vin eller en kaka? Snarare att man lever livet bättre om man har kontroll så man slipper tänka på sina brister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0