Uppiggande

Nu är man äntligen hemma efter jobb 7-16 med inventering och sedan storhandling, så nu är kyl och frys fulla med veckans mat:)
Och så köpte jag mig en lite dricka jag tänkte testa, pauluns kokosvatten naturell. Har bara druckit med smak av mango och passionsfrukt men den är för söt så får inte ta den. Men denna va sisådär god, fick skvätta i lite citronjuice för att få lite mer smak:(
Sen när jag kom hem så väntade min glossybox på mig:D den piggade upp, men ska inte visa bild på vad det är i då några vänner också prenumererar på den och kanske inte fått den än:) vill ju inte förstöra månadens spända överraskning;)

Nu dax att göra mat, idag blir det currygryta med kyckling:) supergod!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0