NU är dagen slut!

Ja jag sa ju innan att nu ska jag inte göra mer idag men så blev det inte riktigt;)
Körde ett 7min träningspass där du gör en övning 30 sekunder. Så här:
30 sekunder av:
• jumping Jack
• Wall sit (jägarställning)
• push ups
• crunches
• step up på en stol
• squats
• triceps dip on chair
• plankan
• High knees running
• utfall
• push ups and rotation
• sidoplankan

Du ha Max 10 sekunder att pusta ut emellan för att förbereda dig för nästa. Superbra träning då du tränar hela kroppen. Tightar till kroppen.

Men inte va jag färdig där, nej.
Blev en powerwalk också men började med backträning, rusch uppför sen ner och gör 5 burpees, upp sen ner och 10 burpees och sista upp och ner sen 15 burpees.
Sen började jag powerwalken men för att få upp pulsen ytterligare så efter varje kilometer sprang jag 300 meter. Blev en 7 km runda totalt med löpning sista kilometern.

Nu har jag ätit omelett och ska vika ihop all tvätt SEN ska jag inte göra mer faktiskt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0