MedicinDag

Ja idag har jag känt att något är på gång i kroppen och det är inget positivt. Både igår och idag har jag fått nysattacker som aldrig vill ta slut och idag började bihålorna göra sig till känna och ögonen rann.
Så kutade direkt till Apoteket och köpte kur som förhoppningsvis ska hjälpa denna gången också för har inte tid eller råd att bli sjuk:(
Sen när jag ändå va där fixade jag en medicinkur till min katt också som fått mask i magen, blä!! Så hon kommer tycka om mig resten av kvällen;)

Fixar lite käk, isterband och blomkålsmos:)

Tänkte få ihop ett faktabaserat inlägg snart om myter med träning för oss tjejer. Då många fortfarande är rädda för fria vikter och sättet de tränar på. Men det kommer när jag orkar och har lite mer tid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0