Jullängtan!!

Är så sugen på att julpyntar och köra all in just nu:) har planerat att nästa helg ska jag börja för då är jag ledig 3 dagar i streck så tänkte en dag städa och upp med gardinerna, en dag baka lussekatter och annat juligt och sen en dag julklappsshoppa:)
När jag planerade de idag så blev jag så sugen att börja direkt, längtar till nästa helg;)
Och eftersom jag är så sugen så såg jag tillfälle att mysa till de i sovrummet;) Tim sitter där inne och kollar på sitt program i mörkret och kom då på min ljusstake som kan bli julig när man vecklar ut den men de fick jag inte och så mina nya gardiner med lite rött i;)
Slutade med att jag tyckte de blev så mysigt att jag la mig i sängen och njöt lite;)
Kalla mig knäpp men älskar att förnya hem, mår bra av det:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0