Lugna stunder

Just nu har man jobbat mycket och bara varit väldigt trött om dagarna så har inte haft nån energi till bloggen eller så mycket annat.
Igår va jag ledig så städade, sen kom min vän Hanna och klippte mig så jag äntligen blev av med det slitna så tack gumman:)
Sen kollade jag några avsnitt av True Blood, har tappat de totalt så tog igen säsongerna nu:)

Till kvällsmat gjorde jag en LCHF pizza som min vän Frida tipsat mig om och den va riktigt god:) skönt att slippa kleta med vanlig pizzadeg utan det va väldigt snabbt och lätt gjort:) Recept kommer sen tack för tipset Frida:)

Nu är jag hemma från jobbet och dricker lite kaffe för att piggna till och sen vidare till syster och umgås då Tim är iväg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0