Storstäd

Ja denna helgen har varit lugn för en gångs skull:) 
Var ledig i fredags så då drog jag, syster och Maya till Torsås där det va marknad och vi drack förmiddagskaffe och åt lunch hemma hos Marianne:) Maya blev överlycklig när jag köpte henne en stor ballong som va en rosa katt:)

Sen på kvällen skulle syrran och jag på tjejkväll som 4 butiker i Nybro annordnat då msn började uppe på en restaurang/nattklubb gör mat, vin och mingel innan modevisningen började. Sen när den va slut öppnade dom sina butiker för shopping med massa erbjudanden, så köpte en svart festklänning:)
Allt slutade med festande på nattklubben efteråt men då drog vi hem.

På lördagen jobbade jag nämligen till 3 sen in till stan och köpa klänning till bröllopet:) den gick Tim och jag till stora torget när matmässan varit hela helgen med delikatesser från olika länder superkul:) vi köpte olika fudge från England, de va gigantiska och såg så goda ut:)
Sen tog vi en mysfika på esspressohouse innan vi drog till Nybro för storhandling.
På kvällen hade vi en gigantisk supergod ostbricka ( köpte nämligen en single malt lagrad ost) Matkoma!!!:)

Idag va det storstädning på schemat både inne och ute, få in alla utemöbler och räfsa löv. 
Nu kollar vi på film "pasific Rim" medan pulled Pork står och puttrar i ugnen sedan 4 timmar tillbaka:)

Bra helg:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0