Besviken..

Beställde hem lite från hm i början av veckan, ett par höstskor och 2 kuddfodral. Men skorna blev en besvikelse så blir att lämna tillbaka:( får fortsätta jaga skor, men den stora besvikelsen är deras leveranssätt.
Beställde också en väska men den fick en annan leveranstid, inte några veckor senare utan 2 månader senare i mitten av november!? Förstår inte hur de kan bli sån skillnad, då kan jag lika väl leta upp den i butikerna för i november kanske jag inte ens vill ha den längre.
Samma sak när jag beställde sommarkläder som jag som tur va lite innan vi åkte till Turkiet men sen va det bara att lägga i sommarlådan:(
Om de inte har den i lager som kan skickas direkt kanske man inte ska ha den kvar på nätet, då så många andra klädesföretag kan få hem allt till en fort, skärpning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0