Jävla natt!

Nä det har typ inte blivit nån sömn i natt pga min förkylning! Jag har inte ont i halsen men den irriterade och det kliade längst bak så kunde inte somna, hjälpte varken att ta halstablett eller att dricka. Det hjälpte en sekund att dricka för att kyla ner halsen men sen kliade de igen och bihålorna ville också vara med och jävlas med mig.

Sen äntligen vid 04.15 slutade det oc la mig ner för att kunna somna och det gjorde jag men under hela tiden Tim gjorde sig i ordning hörde kag honom så har inte sovit djupt och vad händer klockan 8?
JO jag blir klarvaken och måste upp innan det börjar värka överallt.
Den här dagen kommer bli intressant!
Jag är ju bara förkyld så stanna hemma för det är inte min stil, men börjar inte förrän vid 14.00 så hinner nog piggna till:)
Skrev en lapp till Tim vid 4 att han kunde hälla upp kaffe i min härliga termomugg då det håller sig varmt längre så sitter och dricker för fulla muggar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0