Koppla av!

Vet inte om det är för att denna veckan känts lång med mer arbetstimmar än vanligt eller om det är kaffet från i morse som slog fel, men stressad som fan! Inte att jag springer runt som en tok utan i hjärnan, jag kan inte tänka klart och till och med ett sms får mig att stressa upp i huvudet:(

Hela lunchen på jobbet hade jag folk runt mig och sms från syster flödade in att jag skulle kolla grejer till Maya på jobbet och frågor så jag vet inte hur jag svarade och om jag löste nått:(

Nu är jag i alla fall hemma och det är ledig helg, tar ett glas rose (bara för att de är fint väder) för att koppla av sen fixa maten. 

Ni som vill veta så har vi 20% på hela barnavdelningen T.o.m söndag så passa på att bunkra upp vinterkläder till barnen innan storlekarna tar slut!

Klart slut!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0